Rekrutacja do naszego banku to proces kilkuetapowy. Większość prowadzonych przez nas rekrutacji przebiega zgodnie z poniższymi zasadami.

ETAP I

Analiza dokumentów

Po otrzymaniu Twojej aplikacji tj. CV i listu motywacyjnego pracownicy Zespołu Rekrutacji analizują Twoje doświadczenie oraz wykształcenie pod kątem profilu na dane stanowisko pracy.

Jeśli Twoja kandydatura spełni nasze oczekiwania zaprosimy Cię do kolejnego etapu.

ETAP II

Rozmowa telefoniczna

Na tym etapie zadamy Ci pytania, które doprecyzują dotychczasowe doświadczenie zawodowe i edukacyjne, będziemy chcieli poznać Twoją motywację i oczekiwania związane z pracą u nas. Nasza rozmowa telefoniczna trwa ok. 15 min.
 
W przypadku pozytywnej oceny w terminie do 2 tygodni otrzymasz od nas zaproszenie do kolejnego etapu.

ETAP III

Spotkania rekrutacyjne

Typowy proces rekrutacji składa się z dwóch spotkań: pierwsze ze Specjalistą ds. rekrutacji i drugie z bezpośrednim przełożonym. W trakcie spotkania możesz zostać poproszony o wykonanie testów sprawdzających wiedzę i umiejętności.

Na rozmowę koniecznie zabierz ze sobą dokumenty potwierdzające przebieg kariery zawodowej jak i edukacyjnej.

ETAP IV

Informacja zwrotna

Po spotkaniu rekrutacyjnym otrzymasz od nas informację zwrotną bez względu na decyzję, jaką podjęliśmy w związku z Twoją kandydaturą. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub e-mailowe.

O terminie otrzymania informacji zwrotnej dowiesz na spotkaniu z nami.
W procesie rekrutacji ważne są dla nas kompetencje i motywacja do pracy w dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym, a nie wyłącznie doświadczenie zawodowe. Zatrudniamy u nas zarówno ludzi mocno wykwalifikowanych w danej dziedzinie np. windykacji, finansach i IT, natomiast stwarzamy także możliwości atrakcyjnej pracy dla osób młodych, rozpoczynajacych dopiero swoją karierę zawodową. Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami.