Jeśli interesuje Cię rozwój kompetencji sprzedażowych i praca związana z kontaktem z klientem, sprawdź który z obszarów sprzedaży jest najbliższy Twojemu dotychczasowemu doświadczeniu:

W jakich obszarach sprzedaży możesz u nas pracować?

W naszym banku masz możliwość rozpoczęcia swojej kariery zawodowej oraz doskonalenia kompetencji sprzedażowych na poziomie eksperckim, w różnych obszarach sprzedaży m.in. w:

  • placówkach bankowych Getin Banku, zajmujących się sprzedażą i obsługą bezpośrednią klientów indywidualnych,
  • centrach kredytowych Getin Banku, które specjalizują się w sprzedaży oferty kredytów hipotecznych oraz produktów inwestycyjnych,
  • placówkach Noble Banku, dedykowanych obsłudze klientów z sektora private bankingu,
  • obsłudze klientów firmowych i korporacyjnych oraz sektora małych i średnich przedsiębiorstw realizując zadania w formie pracy mobilnej,
  • Call Center, które zajmuje się telefoniczną sprzedażą i obsługą zarówno klientów detalicznych, jak i z sektora private bankingu.
Jakich kandydatów szukamy?
Do grona naszych pracowników, realizujących zadania sprzedażowe w bezpośrednim jak i telefonicznym kontakcie z klientem - zarówno w sieci detalicznej, firmowej oraz private bankingu poszukujemy osób:

  • czerpiących radość z kontaktu z innymi oraz potrafiących budować długofalowe relacje z Klientem,
  • nastawionych na realizację celów, którzy potrafią w rzetelny i uczciwy sposób wytrwale dążyć do wykonania zadań,
  • cierpliwych i nastawionych na budowanie dobrych relacji, potrafiących skutecznie działać w sytuacjach trudnych.

Cenimy zapał oraz motywację do pracy w dynamicznie rozwijającym się środowisku. Liczy się otwarty umysł i chęć zdobywania wiedzy. U potencjalnego kandydata cenimy zdolność do szybkiego uczenia się  i  stałego doskonalenia własnych kompetencji.

Jak może wyglądać Twoja ścieżka rozwoju?

Rozpoczynając pracę w sprzedaży naszego banku otwierasz się na wiele możliwości kształtowania swojej ścieżki zawodowej. Bankowość jest bardzo obszerną dziedziną, w której stale można rozwijać wiedzę i kompetencje.

W obszarze sprzedaży detalicznej Getin Banku posiadasz dwie główne możliwości rozwoju kompetencji:
 

  • poprzez rozwój poziomy, czyli poszerzanie obszaru wiedzy, zwiększanie odpowiedzialności za realizowane zadania i projekty na stanowiskach specjalistycznych, które wiążą się z bezpośrednią obsługą Klienta, budowaniem z nim długofalowych relacji oraz sprzedażą szerokiej oferty produktowej,
  • poprzez rozwój pionowy, czyli rozwój w kierunku zarządzania zespołem i pokonywanie kolejnych szczebli w strukturze organizacyjnej w ramach stanowisk - głównie w obszarze zarządzania podległymi pracownikami w sposób bezpośredni bądź pośredni m.in. monitorowanie pracy, prowadzeniem szkoleń, motywowanie zespołu, jak również dbanie o jakość pracy.