Sprawdź, w jakich obszarach naszej organizacji możesz zdobywać doświadczenie i rozwijać swoje umiejętności:

O nas

Call Center Getin Noble Bank jest ważnym działem naszej firmy. To od Pracowników call center Klienci dowiadują się o interesujących dla nich ofertach i to do nich zwracają się w pierwszej kolejności jeśli napotkają problemy.


Nasz zespół to eksperci w obszarze produktów Banku i doświadczeni doradcy klienta, chętnie dzielący się swoją wiedzą. Prawdopodobnie dlatego w naszym zespole awanse są bardzo częste, a nasi Pracownicy są cenieni w innych obszarach organizacji.

Dlaczego warto do nas dołączyć?

W zamian za Twoje zaangażowanie i umiejętności zaoferujemy Ci:

  • pewne i stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjny system premiowy,
  • poczucie bezpieczeństwa, poprzez dostęp do prywatnej opieki medycznej,
  • możliwość rozwijania sportowych pasji, dzięki karcie Multi Sport,
  • samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami, podnoszącymi efektywność Twojej pracy,
  • możliwość awansu i dalszego rozwoju w strukturach firmy,
  • współpracę z zaangażowanymi i doświadczonymi Liderami, będącymi ekspertami w swojej dziedzinie,
  • pracę w młodym i energicznym zespole,
  • tętniące życiem środowisko pracy oraz przyjazną atmosferę pracy.

 

Możliwości rozwoju

Jakość obsługi jest priorytetem i dlatego nasi Pracownicy są ekspertami w obszarze produktów Getin Bank i Getin Noble Bank.  Doświadczeni specjaliści dzielą się swoją wiedzą z nowymi osobami podczas wdrożeniowego programu mentoringu. Nowi Pracownicy przechodzą również cykl szkoleń, przygotowujących ich do jak najlepszego pełnienia swojej roli. Dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu w obsłudze Klienta  Pracownicy call center często awansują, wykorzystując swoje możliwości w różnych obszarach naszej organizacji.

Kogo szukamy?

U naszych Pracowników cenimy zaangażowanie, wiedzę ekspercką i nastawienie na jakość obsługi klienta. W zależności od tego czy dobrze czujesz się w sprzedaży czy też nie – możesz pracować na stanowisku o profilu sprzedażowym lub obsługi klienta.


Niezależnie od stanowiska u naszych przyszłych pracowników szukamy silnej motywacji do pracy z Klientem oraz produktami Bankowymi – chcemy, żeby praca była tym co lubisz i co Cię interesuje.


Ponieważ z Klientami będziesz kontaktować się wyłącznie telefonicznie oczekujemy od Ciebie poprawnej dykcji, miłego głosu, i znajomości poprawnej polszczyzny, a ponieważ będziesz reprezentować nasz bank, zależy nam też na wysokiej kulturze osobistej.


Sprawdź oferty pracy dla Ciebie!

Zobacz film